Jdi na obsah Jdi na menu
 


Zdravý talíř

14. 4. 2016

Jídelníček by měl být za každých okolností pestrý. Co to znamená?

  • Měl by zahrnovat dostatek ovoce, zeleniny, mléčných a pekárenských výrobků (především celozrnné pečivo apod.).
  • Ideální je jíst 3x až 6x denně menší porce.
  • Nesmíte zapomínat na snídani. Ta by měla obsahovat jak cereálie, tak bílkoviny a ovoce (například bílý jogurt s müsli a ovocem).
  • Následovat by měla svačina – při držení diety například ovoce nebo zelenina, jinak může být její součástí například celozrnné pečivo se sýrem nebo kuřecí šunkou a opět by měla být přítomna zelenina.
  • Jako další na řadu přichází oběd. Zde bychom se měli za každých okolností vyhýbat smaženému jídlu (řízky, hranolky apod.). Součástí oběda by také měla být zelenina nebo ovoce.
  • Odpoledne je vhodná svačina (ovoce, zelenina, jogurt apod.).
  • K večeru neodmyslitelně patří večeře. Ta může být studená i teplá. Na noc bychom se měli vyvarovat těžkých (rozuměj tučných) jídel. Ideální večeří je například grilovaná ryba se zeleninovým salátem
 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář
 

 


Poslední fotografie



Archiv

Kalendář
<< květen / 2020 >>


Statistiky

Online: 1
Celkem: 18345
Měsíc: 304
Den: 8